Året der gik i MARCOD
2018 har været et travlt år i MARCOD – et år hvor vi har været arrangør eller medarrangør af 40 netværksmøder, events, konferencer, camps og workshops, hvor 3.348 deltagere er gået hjem med konkret brugbar viden. Der har også været gang i den på vores hjemmeside. Der har været ikke mindre end 6.653 besøg på vores hjemmeside og 31.955 sidebesøg. De mest besøgte sider i 2018 har været ’Kontakt til MARCOD’, ’Om MARCOD’ og ’Eventoversigten’. Det er også gået stærkt på vores sociale medier. På Facebook har vi i det forgangne år haft en stigning af fans på 13 %, så vi nu har 817 fans. Det flotte resultat skyldes bl.a. de 181 opslag der har været og som har nået 132.115 personer i 2018. Det mest populære opslag i år er fra den 19. december, hvor vi havde premiere på vores nye film om Den Maritime Lærlingeordning. Filmene nåede 22.593 personer. På LinkedIn har det virkelig boomet. I løbet af 2018 har vi haft en stigning på 39 % i vores følgere, således at der nu er 526 følgere. Det store boom skyldes uden tvivl de mange spændende opslag, som der har været i 2018 – 136 opslag blev det til, som nåede 134.359 personer. Det opslag som nåede flest personer var ligesom på Facebook premiere på vores nye film om Den maritime Lærlingeordning. På linkedIn nåede filmen 4.804 personer. Vi ser frem til et begivenhedsrigt og spændende 2019 – god jul og godt nytår til alle
|